Αρκαδίου 25, 12134 Περιστέρι, τηλ-fax: 210 5712330
e-mail :mail@2dim-perist.att.sch.gr

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Φωτοβολταϊκά : Μάθημα οικολογίας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας

Ύστερα από επίμονες προσπάθειες ενός έτους περίπου και με την φιλότιμη και αξιέπαινη υποστήριξη ανθρώπων που νοιάζονται πραγματικά για την ποιοτική και πρωτοποριακή λειτουργία και εκπαίδευση που παρέχει το Σχολείο μας στους μαθητές του, τέθηκε σε λειτουργία το Φωτοβολταϊκό Σύστημα.
Το Σχολείο μας εντάχθηκε στο πιλοτικό πρόγραμμα των φωτοβολταϊκών συστημάτων, ύστερα από πρόταση του ΟΣΚ.
Οι εργασίες εγκατάστασης διάρκεσαν σχεδόν ολόκληρο το σχολικό έτος 2009-2010.
Ακολούθησε μία περίοδος έντονης προσπάθειας από το Διευθυντή του Σχολείου κ. Πατσή Αλέξανδρο και από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κ. Παναγιώτη Λύκο, η οποία κράτησε περίπου ένα έτος, προκειμένου να ξεπεραστούν οι όποιες γραφειοκρατικές δυσκολίες προέκυπταν, μιας και η σχετική διαδικασία ήταν πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα.
Τελικά υπογράφηκε στις 2 Ιουνίου 2010 η σύμβαση πώλησης και αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ του ΔΕΣΜΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας) και του προέδρου της Σχολικής Επιτροπής του 2ου Δημοτικού Σχολείου και 33ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου.
Στις 19 Ιουλίου, ημέρα Δευτέρα, πραγματοποιήθηκε η σύνδεση του συστήματος με το Δίκτυο ΧΤ της ΔΕΗ και η επίσημη καταγραφή της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Η μονάδα του φωτοβολταϊκού συστήματος είναι ισχύος 20 kw και έχει τοποθετηθεί στην ταράτσα του κτηρίου.

Τα Φωτοβολταϊκά, ειδικά για τις σχολικές μονάδες αποτελούν το καλύτερο μάθημα ζωής για τους μαθητές, αφού εκπαιδεύονται βιωματικά και επί τόπου, στη χρήση μη αναλώσιμων και φιλικών προς το περιβάλλον μορφών ενέργειας. Παρέχεται δε και μια ανάσα στα οικονομικά της σχολικής επιτροπής για άλλες δραστηριότητες της σχολικής μονάδες, προς όφελος των παιδιών.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ σημαντικό να έχουν τέτοια παραδείγματα τα παιδιά από μικρά. Ακόμα κι ένα μικρό φωτοβολταικο πακρο στο χώρο του σχολείου θα ήταν καλό παράδειγμα.